Міське методичне  об'єднання  вчителів математики м. Красноармійська.
 
 
Ко всякому делу нужно призвание,
всякая творческая работа требует живой
искры вдохновения
В.А. Сухомлинский
 
 
З 2014-15 навчального року  ММО  вчителів математики починає працювати   над методичною проблемою:
 " Формування компетентної особистості  для життя в інформаційному суспільстві "
Керівник  ММО:  
Валентина Дмитрівна Шидловська - заст.дир з  НВР,  учитель математики ЗОШ № 36.
 

Мета:

  • реалізація  нових підходів до особистісного розвитку учнів у сучасній школі;
  • розвиток в учнів життєвих компетентностей;
  • створення бази даних методик формування  компетентної  особистості для життя в інформаційному суспільстві;
  • вдосконалення професійної майстерності  вчителів щодо використання  активних методів навчання і виховання.

Завдання:

  1. Проаналізувати  науково-методичну літературу з даного питання.
  2. Встановити  особливості інформаційного суспільства  та вимоги  до майбутніх фахівців, які житимуть та працюватимуть в цьому суспільстві.
  3. Сформувати модель випускника  сучасної школи.
  4. Визначити психолого - педагогічні та фізіологічні  особливості розвитку компетентної особистості  для життя в інформаційному суспільстві.
  5. Проаналізувати нові інформаційні  та педагогічні технології  та розробити методичні рекомендації щодо використання активних методів у навчанні.
  6. Створити  електронний  каталог  методик розвитку  компетентної особистості  для життя в інформаційному суспільстві.
  7. Опис методик розвитку компетентної особистості для життя в інформаційному суспільстві  для впровадження їх у закладі. 

 

Гіпотеза:

        Застосування активних (нетрадиційних) методів навчання підвищить результативність та якість навчально - виховного процесу, забезпечить формування в учнів життєвих компетентностей для життя в інформаційному суспільстві.

Теоретична значимість роботи  над проблемою полягає у:

  • узагальненні та систематизації відомостей, щодо застосування нових інформаційних та педагогічних технологій в навчально – виховному процесі;
  • виділенні психолого - педагогічних і  методичних передумов розвитку компетентної особистості для життя  в інформаційному суспільстві;
  • розробці  психолого - педагогічних та методичних рекомендації щодо використання активних методів у навчанні.

Практична значимість роботи  над проблемою полягає у:

  • розробці практичних рекомендацій, навчально - методичних посібників щодо використання активних методів і навчально - виховному процесі;
  • створення інформаційних ресурсів в мережі Інтернет для широкого використання вчителями у вигляді web – сторінок, презентацій, електронних каталогів  тощо.